Advertisement - opens new tab

different tab

different tab

different tab

Advertisement - opens new tab

... waiting to initialize video player ...

Loading Advertisement...

Share on Facebook To support us

--:--:--
/
--:--:--

Report
Speed Test Crop Comment Rate Favourite Watch Later

${getTimeFromSecs(shared.clip.StartTime, 1)}

${getTimeFromSecs(shared.clip.EndTime, 1)}

${shared.clip.Title}

Pick where the clip starts...

Pick where the clip ends...

Choose a frame of your liking for thumbnail

Give it some details...

Clip is ready!!

  • ${ value }

Music Videos from this movie

  • Junction Lo Jayamalini

    2020Telugu

    Subtitle

    A conversation between a Psychologist and a Patient.

    Kavya Kapoor

    Ravi Kanth

    Siva Nageswara Rao

    15

    22

    • 1.0

    • 1.0

    • 1.0

    • 1.0

    • 0.9

Advertisement - opens new tab

Join the discussion

P.

Lawrenceville, United States

2 replies

+7

-0

Whoever watches this movie completely should get a prize.

pa

Duluth, United States

0 replies

+0

-0

ha ha ha

SC

Kentville, Canada

0 replies

+0

-0

Hahaha

AV

Anand V.

Santa Clara, United States

0 replies

+0

-0

Can some one give me the Director's address ?

RB

Oslo, Norway

1 replies

+2

-0

Director must be a mad fellow, beggars at signals are far better than these actors.

MM

Elyria, United States

0 replies

+0

-0

LOL

AS

Anandhu S.

United States

0 replies

+0

-0

Elanti chetta perlu vinnapude artham ayinthi, ithu okka chetta cinema ani. Ee cinema produce chesina vadni first boothulu thitali.

SG

Walldorf, Germany

2 replies

+2

-0

guys before you watch, take my advise...!! drag the slider to anywhere in the movie... then try to watch for 5 'continuous' minutes... restart from beginning if you find anything interesting

SC

Kentville, Canada

0 replies

+0

-0

Hahaha. True.

HK

Houston, United States

0 replies

+0

-0

100% true.

SC

Kentville, Canada

0 replies

+2

-0

Why not feed some hungry people instead of spending money on this BS.?!! That would at least be a possibility to go to heaven when you die before you kill us by making movies like this. What the hell is this? OMG!!

PV

Punith V.

Newark, United States

1 replies

+3

-0

2:20 p.m. Seeing all the comments, I took it as a challenge to see the entire movie. 2:23 pm I succeeded! It'll have a cult following! Give a video camera to a monkey! It'll do better. Honestly! Can anyone tell me how to give zero rating?

BK

Frisco, United States

0 replies

+0

-0

lol, I lasted all of 1 minute in a similar challenge

MM

Elyria, United States

0 replies

+0

-0

WTF who directs this acts in this and produces this shit

MM

Elyria, United States

1 replies

+0

-0

That man looks like he's 50 and that she is 20

CN

Berea, United States

0 replies

+0

-0

LOL

MM

Elyria, United States

0 replies

+0

-0

I honestly think that the Comedy rating should be 5/5 because of the acting

Advertisement - opens new tab

BP

Catonsville, United States

0 replies

+0

-0

OMG! never saw such a low standard movie in my life.

RS

San Jose, United States

0 replies

+0

-0

This movie deserves an OSCAR award!

RS

San Jose, United States

0 replies

+0

-0

I am nominating this movie for an Oscar Award! Anyone else with me on this?

Thanks for rating!

Give your feedback

Complete Rating

Advertisement - opens new tab